Friday, August 17, 2007

Sedan Type R

Η Honda μπορεί να παρουσίασε στον υπόλοιπο κόσμο το νέο Civic Type R, όμως στην Ιαπωνία από το Μάρτιο υπάρχει μια νέα έκδοση με περισσότερη δύναμη και sedan αμάξωμα.

Το συγκεκριμένο μοντέλο δε θα διατίθεται σε άλλες αγορές πλην της Ιαπωνικής, τουλάχιστον μέχρι νεοτέρας.

Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας παίρνει πλέον πιο βαθιές ανάσες και έχει αυξημένη σχέση συμπίεσης, ώστε να αποδίδει περισσότερη δύναμη (225 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ.), ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 215 Nm στις 6100 σ.α.λ.

Η νέα έκδοση συμπεριλαμβάνει στις τεχνολογίες της και το Drive-By-Wire, το οποίο προσφέρει ακόμη καλύτερη ανταπόκριση στο πεντάλ του γκαζιού.

Περαιτέρω βελτιώσεις

Το κιβώτιο έξι σχέσεις είναι νέο, αλλά δεν υπάρχει δείγμα γραφής, διότι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών και μέσα τους εσωκλείουν δίσκους 17 ιντσών (εμπρός)!!!

Τους θηριώδης δίσκους εμπρός αγκαλιάζουν οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.

Η μείωση του βάρους και η αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος, προδιαθέτουν σε μια πιο αγωνιστική αίσθηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι άνθρωποι της Honda δήλωσαν ότι το νέο Civic είναι κατά 50% πιο άκαμπτο από το Integra Type R, το οποίο πωλούταν κατά την περίοδο 2001-2006!

Επιθετική εμφάνιση

Η εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι κάτι παραπάνω από δυναμική. Τουλάχιστον, αυτό μαρτυρούν τα αεροδυναμικά του βοηθήματα.

Η μεγάλη εισαγωγή στο εμπρός σπόιλερ, ο πίσω αεροδυναμικός διαχύτης και η χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης δεν αφήνουν περιθώρια για μπερδέματα, σε συνάρτηση με το απλό μοντέλο.

Το κερασάκι στην τούρτα φυσικά, είναι η μεγάλη δίχρωμη πτέρυγα πίσω, τύπου Evo και STi.

Ωραία όλα αυτά, αλλά όπως προείπαμε... στην Ιαπωνία!
















No comments: